123Next
Return to list New
Open the left

the phone no connected a network 4g, 3g and 2g. in Mexico

[Copy link]
Zheshire Post time 2016-05-13 03:03:17 | Show all posts |Read mode

model
OS version
6
Trouble Probability
%
Describe
Steps
Picture

Edited by Zheshire at 2016-05-13 03:03

the phone no connected a network 4g band 2100 MHz or any 3g and 2g. I′m in Mexico country I tried as carriers movistar, telcel, virgin in differents networks 2g, 3g, and 4g without being able to connect
Quick navigation :
Report your problem of using vernee smartphone here
THOR BUG phone posts
TipsForum community will not offer after sale service . any after sale service request, please contact the reseller for immediate help .Thanks.
Reply

Use magic Report

Orlandogc Post time 2017-11-27 13:18:54 From the mobile phone | Show all posts
Have the same issue, someone has solve this issue
Quick navigation :
THOR BUG phone posts
TipsForum community will not offer after sale service . any after sale service request, please contact the reseller for immediate help .Thanks.
Reply Support Not support

Use magic Report

caraveo51 Post time 2016-09-05 00:51:36 | Show all posts
alguien sabe si funciona el UNefon en Veracruz el 3g o 4g para mi Vernne Thor ya que telcel no me funciona
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

DaveGrohl Post time 2016-08-26 16:34:17 From the mobile phone | Show all posts
Try to set the APN settings
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

pacmaniaco Post time 2016-08-25 02:12:44 | Show all posts
Les sugiero que nos pasemos nuestros whatsapp para que la comunicación sea más rápida en caso de que alguien pueda tener alguna solución al menos para ser usado en 3g mi número es 4433791709
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

jezuzgzz Post time 2016-08-14 01:33:57 | Show all posts
Alguna solucion que hayan encontrado? debe de aber alguna manera de habilitar las otras frecuencias o es problema de hardware?
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

carnudo Post time 2016-07-07 15:02:11 | Show all posts
Zheshire replied at 2016-05-19 23:58
No lo logre.
No se puede entrar en el service mode como en el resto de las marcas de china, de esa  ...

que tal, apenas me llego el celular y pase por alto esto, haz dado con la solución o de plano estamos jodidos, saludos
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

carnudo Post time 2016-07-07 14:55:33 | Show all posts
bluegamebits replied at 2016-07-01 14:11
Prueba con unefon, al parecer es la unica red que funciona con el celular. :/ Soy del estado de jali ...

que tal bluegame. puedes decirme si con el chip de unefon puedes tener acceso a los datos moviles? yo soy de DF y salvo un chip de iusacell funciono poro solo en 2g sin datos
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

JOSED7 Post time 2016-07-01 18:47:31 | Show all posts
bluegamebits replied at 2016-07-01 14:11
Prueba con unefon, al parecer es la unica red que funciona con el celular. :/ Soy del estado de jali ...

bluegamebits podrias tomarle una foto a tu chip de la parte de atras para ver que version es, aversi lo puedo conseguir aqui en Tamaulipas
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

bluegamebits Post time 2016-07-01 14:11:54 | Show all posts
Prueba con unefon, al parecer es la unica red que funciona con el celular. :/ Soy del estado de jalisco, y tengo la ultima version del chip.

Comments

bluegamebits podrias tomarle una foto a tu chip de la parte de atras para ver que version es, aversi lo puedo conseguir aqui en Tamaulipas  Details Reply Post time 2016-07-01 18:47
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules