12Next
Return to list New
Open the left

Vernee Thor doesnt Works in Mexico

[Copy link]
diegokea Post time 2016-05-28 09:15:00 | Show all posts |Read mode
Edited by diegokea at 2016-05-28 09:17

Hi Guys, the specs for Vernee Thor as well as the Apollo Lite are great but they doesnt work with mexican Network Carriers.
Could you please consider mexican Bands for future amazing products?
I am so sure we will buy it a lot.

Below are the compatibility with Thor

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Quick navigation :
Report your problem of using vernee smartphone here
THOR BUG phone posts
TipsForum community will not offer after sale service . any after sale service request, please contact the reseller for immediate help .Thanks.
Reply

Use magic Report

sesioM Post time 2016-05-28 09:43:24 | Show all posts
Me sale lo mismo para Chile, esa pagina dice que ningun operador funciona el 3G en el Vernee Thor, pero hoy llegó, le puse la sim y todo bien con Entel , utiliza la banda 1900Mhz en 3G

Comments

Creo que funciona bien con Entel en Chile el 2g y posiblemente el 4G, pero al parecer funcionaria mejor en la red de Claro o de VTR por que ahi si funcionaria Bien la red 4G. Saludos!  Details Reply Post time 2016-05-29 06:15
Quick navigation :
THOR BUG phone posts
TipsForum community will not offer after sale service . any after sale service request, please contact the reseller for immediate help .Thanks.
Reply Support Not support

Use magic Report

pjencabo Post time 2016-05-28 18:19:41 | Show all posts
Yo también tengo problemas con la conexión a internet desde el móvil.
La los servicios de voz funciona bien, pero no los de internet no.
¿Alguna pista?
Yo tengo Vodafone España

Comments

Lo siento, estoy tonto ¡tenia apagado el acceso a datos! Y al no poder navegar por internet me puse nervioso, mi primera compra en China.... Encendí el acceso a datos y  Details Reply Post time 2016-05-28 19:15
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

pjencabo Post time 2016-05-28 19:15:22 | Show all posts
pjencabo replied at 2016-05-28 18:19
Yo también tengo problemas con la conexión a internet desde el móvil.
La los servicios de voz f ...

Lo siento, estoy tonto

¡tenia apagado el acceso a datos! Y al no poder navegar por internet me puse nervioso, mi primera compra en China....

Encendí el acceso a datos y pude navegar.
Saludos a todos
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

janielsen Post time 2016-05-28 19:24:54 From the mobile phone | Show all posts
What bands does LTE run on in Mexico because The modem shut support 800/850/900/1900/2100/2600 like in helio x10 its just a matter off open them bye vernee

Comments

The Bands that works in Mexico are B4 / 1700/2100 MHz because the lack of 1700Mhz band Vernee Thor cannot work with Mexican Network Carriers.  Details Reply Post time 2016-05-29 06:10
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

Author| diegokea Post time 2016-05-29 06:10:45 | Show all posts
janielsen replied at 2016-05-28 19:24
What bands does LTE run on in Mexico because The modem shut support 800/850/900/1900/2100/2600 like  ...

The Bands that works in Mexico are B4 / 1700/2100 MHz

because the lack of 1700Mhz band Vernee Thor cannot work with Mexican Network Carriers.
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

Author| diegokea Post time 2016-05-29 06:15:51 | Show all posts
sesioM replied at 2016-05-28 09:43
Me sale lo mismo para Chile, esa pagina dice que ningun operador funciona el 3G en el Vernee Thor, p ...

Creo que funciona bien con Entel en Chile el 2g y posiblemente el 4G, pero al parecer funcionaria mejor en la red de Claro o de VTR por que ahi si funcionaria Bien la red 4G.

Saludos!
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

sesioM Post time 2016-05-29 07:37:06 From the mobile phone | Show all posts
Entel funcionando en 3g

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Comments

Hola! disculpa al igual que tu yo soy de Chile y encargué el vernee thor de China, a ti cómo te ha funcionado este tiempo? estás conforme? la señal qué tal? ojalá me ayudes ya que igual esto  Details Reply Post time 2016-07-08 21:51
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

Author| diegokea Post time 2016-06-02 02:37:20 | Show all posts
Nice
Quick navigation :
THOR BUG phone posts
Reply

Use magic Report

Author| diegokea Post time 2016-06-02 02:39:31 | Show all posts
que bandas tiene trajando Entel en Chile?

Comments

Hola esto lo saqué de la siguiente página, no es de mi autoría: http://www.chw.net/foro/moviles-chinos/1075440-me-sirve-el-3g-4g-chile-bandas-y-frecuencias-companias-celulares.html Compañí  Details Reply Post time 2016-07-08 21:49
Quick navigation :
THOR BUG phone posts

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules